Відповідно до Положення про спеціальну загальноосвітню школу для дітей, які потребують корекції фізичного або розумового розвитку (Наказ МОН від 15.09.2008 № 852) Розділ ІV п. 4.6 утримання учнів (вихованців) у спеціальних школах державної та комунальної власності здійснюється за рахунок держави.

 

    На підставі наказу управління освіти від 17.08.2018 р. № 555-о по закладу видано наказ від 22.08.2018 р. № 152-о "Про організацію харчування учнів і вихованців НВО у 2018-2019 навчальному році".

 

У закладі діє Рада по харчуванню. Щомісячно заплановано проведення перевірок щодо :

- дотримання режиму харчування

- якість продуктів харчування при отриманні від постачальника;

- закладка основних продуктів;

- ведення документації з питань харчування;

- дотримання умов зберігання та термінів реалізації продуктів;

-  стан відходів їжі, ведення журналу обліку відходів сирих продуктів;

- зняття залишків з комори перед видачею на харчоблок;

- зняття та зберігання добових норм;

- санітарно-гігієнічний стан харчоблоку та допоміжних приміщень;

- .формування культурно-гігієнічних навичок, культура харчування.

 

   

Вартість харчування учнів та вихованців закладу здійснюється за кошти місцевого бюджету.

 

Додаток 2

до наказу управління освіти

міської ради

міста Кропивницького

від  28 грудня 2018№  908/о

 

Категорія

Вартість харчування, грн

Для вихованців санаторного закладу дошкільної освіти

№ 65 «Лукомор'є»

Для дітей, які перебувають  в ясельних групах

Для дітей, які перебувають в садових групах

29.00

39.00

Для вихованців

закладів дошкільної освіти

Для дітей, які перебувають  в ясельних групах

Для дітей, які перебувають в садових групах

22.00

32.00

Для вихованців закладів дошкільної освіти у групах з цілодобовим перебуванням

 (4 - разове харчування)

Для дітей, які перебувають  в ясельних групах

Для дітей, які перебувають в садових групах

29.00

39.00

Для учнів

пільгових категорій

комунального закладу «НВО«Загальноосвітня школа-інтернат   І-ІІІ ступенів, ліцей «Сокіл», центр позашкільного виховання

тих, що перебувають

у закладі цілодобово

Від 6 років до 10 років

Від 10 років і старше

40.00

50.00

тих, що перебувають

вдома

22.00

27.00

Для учнів 1-4 класів не пільгових категорій школи-інтернату (сніданок)

10.00

Для учнів спеціальних шкіл (класів)

 2-разове харчування

27.00

Для учнів 5-11 класів пільгових категорій

закладів середньої освіти (сніданок)

12.00

Для учнів пільгових категорій закладів середньої освіти, які відвідують групи продовженого дня (обід)

15.00

Для учнів 1 – 4 класів закладів середньої освіти (сніданок)

10.00

 

 

Звіт

про стан харування за І півріччя 2018-2019н.р.

Гарячим харчуванням охоплені усі учні закладу та вихованці ДНЗ. Облік дітей, охоплених харчуванням, здійснює класний керівник, який вчасно вносить дані про кількість  учнів у журнал обліку.

            Процес  організації  харчування  дітей  у  закладі складається з:

-  відпрацювання режиму і графіка харчування дітей;

-  визначення постачальників продуктів харчування і продовольчої сировини;

-  приймання  продуктів  харчування і продовольчої  сировини  гарантованої  якості;

-  складання меню-розкладу;

-   виготовлення страв;  проведення реалізації готових страв;

-  надання дітям готових страв; 

-  ведення обліку дітей,  які отримують безоплатне гаряче харчування;

-   контролю за  харчуванням; 

-  інформування  батьків про організацію харчування дітей у закладі.

 У  закладі працює харчоблок та їдальня на 100 посадочних місць. Приміщення укомплектовані технічним обладнанням, інвентарем та посудом, дотримується виконання норм харчування, санітарно-гігієнічних правил облаштування і утримання шкільного харчоблоку  та їдальні. В наявності  достатня кількість миючих та дезінфікуючих засобів (дотримуються умови їх зберігання та використання).

 Проводиться щомісячне попереднє замовлення на продукти харчування до баз постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини відповідно до примірного двотижневого меню. Контролюється безпечність та якість продуктів та продовольчої сировини, які надходять до закладу. Працівники кухні суворо дотримуються санітарно-гігієнічних та протиепідемічних вимог під час зберігання, кулінарної обробки продуктів харчування, дотримуються послідовності виробничого процесу та  технології приготування їжі для учнів та вихованців.

Бракераж сирої продукції здійснюється комірником, кухарем із залученням медичної сестри закладу.

Стан ведення документації на харчоблоці у належному стані.

 Складання   щоденних  меню та меню-розкладів,  здійснюється медичною сестрою, шеф-кухарем харчоблоку на підставі примірних двотижневих меню і підписується директором НВО. Щоденний меню-розклад ураховує  норми харчування, наявні продукти та продовольчу сировину.

 Кожного дня, сестрою медичною ведеться огляд працівників харчоблоку на гнійничкові захворювання, який фіксується в журналі здоров’я працівників харчоблоку. Систематично контролюється проходження працівниками харчоблоку медичних оглядів, відповідно до чинного законодавства.

Об’єм та частота завозу продуктів харчування та продовольчої сировини регулюються в залежності від терміну їх реалізації та кількості дітей і завозяться в заклад 2 рази на тиждень. Продукти харчування надходять до навчального закладу разом із супровідними документами, які свідчать про їх безпечність, якість, ґатунок, категорію і дату виготовлення.

Термін реалізації визначається підприємством, постачальником, тому продукти харчування з обмеженим терміном реалізації (молоко, кисломолочні продукти, м'ясо, ковбаса, риба, тощо) реєструється в журналі «Журнал бракеражу сирих продуктів», де обов’язково фіксуються дата та час.

 Безпека і якість продуктів харчування та продовольчої сировини залежить від умов їх зберігання, у тому числі від температури, вологості. Комора на харчоблоці, де зберігаються продукти харчування - суха, має достатню вентиляцію та з природнім освітленням. Стан овочів при зберіганні контролюється 1-2 рази на тиждень.

 Для контролю за виконанням затвердженого набору продуктів медсестра веде «Журнал обліку виконання норм харчування». На підставі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз якості харчування, а при необхідності –  корегування.

За період  з 03.09.18р.  по 29.12.18р. Радою харчування  щомісячно складалися  акти за наслідками перевірки і розглядались наступні питання відповідно плану контролю за організацією харчування:

-                від 20.09.18 № 10 «Санітарно-гігієнічний стан харчоблоку та допоміжних приміщень», «Дотримання санітарних вимог під час приготування їжі».

-                від 11.10.18 № 13 «Зняття залишків з комори перед видачею на харчоблок».

-                від 14.11.18 № 14 була здійснена позапланова перевірка організації харчування, дотримання санітарного законодавства на харчоблоці та контроль якості харчування за наслідками перевірки інспекторами  Сидоренко І.П. та Третяк Т.О.

-                від 26.12.18 № 15  «Дотримання умов зберігання та термінів реалізації продуктів».

 

 Забезпечено виконання вимог чинного законодавства з питань організації харчування учнів та вихованців навчального закладу. 

Меню складено з врахуванням калорійності та відповідно до норм харчування. 

Перелік страв, які рекомендовані для включення у раціон харчування, містить різноманітні страви з м’яса, риби, молока, сиру, борошняних виробів, фруктів та овочів.