2017 - 2018 навчальний рік

                  Останнє засідання Школи молодого вчителя  в 2017-2018 навчальному році.      

                                                             Привітання "випускників"!!

26 березня відбулося чергове засідання Школи молодого вчителя в рамках проведення Декади "Ініціатива і творчість молодих"

15 березня відбулося чергове засідання Школи молодого вчителя на тему "Рекомендації педагогу щодо зменшення впливу стресу в педагогічній діяльності"

11 січня 2018 року відбулося засідання Школи професійної адаптації молодого педагога - круглий стіл "Обговорення Концепції Нової української школи. Погляди і думки"

Робочі будні ШМВ

Робота з дітьми 7 класу вихователя ГПД Дяченко Л.О.

Робота молодих вихователів ДНЗ

Робота над спільним планом ШМВ та ТГ.

Підготовка до загальношкільного заходу "З Україною в серці"  до Міжнародного дня інвалідів - Стародумова Н.О.

Ямкова К.В. провела практичне заняття - робота з папером: аплікація "Акваріум" 

Чернієнко Д.О.,  вихователь ГПД 1 класу, проводить виховну годину на тему: "Подорож до країни доброти". 

Відбулося засідання Школи молодого вчителя.

Відкриття Місячника молодого педагога-стажиста

Молоді та малодосвідчені педагоги закладу

План засідань

 

Зміст засідань

Відповідальний

Відмітка про виконання

 

І засідання (вересень)

 

1

Створення груп «наставник-молодий вчитель». Складання індивідуального плану роботи молодого/малодосвідченого спеціаліста і наставника.

Ковальчук Н.В.

 

2

Анкетування молодих та малодосвідчених вчителів з метою визначення труднощів, проблем в організації роботи спеціаліста.

Андрєєва Н.М.

 

3

Інструктаж «Планування роботи вчителя (вихователя). Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них, шкільною документацією. Ознайомлення з нормативними документами МОН України.»

Ковальчук Н.В.

 

4

Ознайомлення із планом роботи Школи професійної адаптації молодого педагога.

Андрєєва Н.М.

 

5

З досвіду роботи Ткаченко І.В., інструктора з фізичної культури, «Формування здоров’язберігаючої компетентності уч6ів та вихованців у процесі навчання та бажання вести здоровий спосіб життя»

Ткаченко І.В.

 

6

Рекомендації в роботі з важковиховуваними дітьми.

Марчук Н.М.

 

7

Робота між засіданнями: практичне опрацювання нормативно-правових документів про освіту.

Члени ШМВ

 

 

ІІ засідання (жовтень)

 

1

Психолого-педагогічні аспекти організації роботи групи продовженого дня, групи ДНЗ.

Чередніченко Т.Г.

 

2

Рекомендації молодим/малодосвідченим спеціалістам щодо спілкування з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку.

Полудень Л.В.

 

3

Організація роботи з неблагополучними сім’ями.

Марчук Н.М.

 

4

З досвіду роботи Гериш В.С.,  вчителя математики, «Формування компетентностей на уроках математики в спеціальній школі»

Гериш В.С.

 

5

Цікаве і корисне від КОІППО.

Андрєєва Н.М.

 

6

Робота між засіданнями: відвідування виховних годин, навчальних занять наставників. Участь у дефектологічному семінарі «Інтелектуальні порушення – педагогічна проблема».

Члени ШМВ, ТГ

 

 

ІІІ засідання (січень)

 

1

Консультація «Поради вчителям щодо успішної адаптації першокласників до шкільного життя».

Полудень Л.В.

 

2

Круглий стіл «Обговорення Концепції Нової української школи. Погляди і думки».

Вчителі-наставники

 

3

З досвіду  роботи Маловик Н.В., вчителя географії, «Використання ІКТ на уроках географії для дітей з інтелектуальними порушеннями».

Маловик Н.В.

 

4

Звіт про роботу наставників та стажистів за І семестр. Обговорення плану роботи на ІІ семестр.

Члени ШМВ

 

5

Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді.

Марчук Н.М.

 

6

Робота між засіданнями: участь у методичному діалозі «Навчально-виховна та корекційна робота з гіперактивними учнями та вихованцями (синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (СДУГ)»

Члени ТГ

 

 

IV засідання (березень)

 

1

Рекомендації педагогу щодо зменшення впливу стресу в педагогічній діяльності.

Полудень Л.В.

 

2

Пргфілактич6а робота з агресивними дітьми.

Марчук Н.М.

 

3

Організація Декади «Ініціатива і творчість молодих».

Андрєєва Н.М.

 

4

З досвіду роботи Калюжної О.В., вчителя-дефектолога, «Формування і розвиток компетент6остей учнів з інтелектуальними порушеннями».

Калюжна О.В.

 

5

Робота між засіданнями:

-         підготовка презентації «Мої досягнення»;

-         інформаційна лекція «Кодування хвороб учнів спеціального закладу»

 

Члени ШМВ

 

Члени ТГ

 

V засідання (травень)

1

Аналіз роботи ШМВ за 2017-2018 н.р.

Андрєєва Н.М.

 

2

Вихідне анкетування молодих/малодосвідчених спеціалістів.

Ковальчук Н.В.

 

 

стаття вчити вчитися сухомл..pdf
Adobe Acrobat документ 235.6 KB

ПРОПОНУЄМО В ДОПОМОГУ :

10 порад вчителю.pdf
Adobe Acrobat документ 147.6 KB
pam_yatka_molodomu_vchitelyu_.pdf
Adobe Acrobat документ 116.3 KB
СЛОВЕСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ в спеціальній ш
Adobe Acrobat документ 163.8 KB
Зразок характеристики учня.doc
Microsoft Word документ 29.5 KB
Формування поняття про розумову.doc
Microsoft Word документ 101.0 KB