2018 - 2019 навчальний рік

Робочі будні ШМВ

Відкриття Місячника молодого педагога "В.Сухомлинський -                                                            діалог із сучасністю"

                         План роботи Школи молодого вчителя на 2018-2019 навчальний рік

Зміст засідань

Відповідальні

Примітка

Засідання 1

(вересень)

1.

Створення груп «наставник-молодий вчитель».

Ковальчук Н.В.

Згідно наказу по НВО

2.

Анкетування молодих вчителів з метою визначення труднощів, проблем в організації роботи вчителя.

Одорожа Н.М.

 

3.

Інструктаж молодих вчителів « Планування роботи вчителя.  Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них, шкільною документацією.  Нормативні документи»

Ковальчук Н.В.

 

4.

Консультація «Вимоги до планування навчально-виховної роботи»

Одорожа Н.М.

 

5.

Ознайомлення молодих педагогів із системою роботи в закладі. Розгляд питань:

 * Молоді вчителі: права та обов’язки

      * План ШМВ «Молодість і перспектива» на 2018-2019 н.р.

Одорожа Н.М.

 

7.

Робота між засіданнями

  • Практичне опрацювання нормативно-правових документів про освіту.

Ковальчук Н.В.

 

Засідання 2

( жовтень)

8.

Золота педагогічна скарбниця  «101 цікава педагогічна ідея (як зробити урок)». Психолого-педагогічні аспекти організації уроку: вимоги до структури уроку; вимоги до змісту уроку і процесу навчання; вимоги до техніки проведення уроку; причині невдалого уроку; правила, які забезпечують успішність уроку.

Чернієнко О.С.

 

9.

Рекомендації педагогам щодо спілкування з дітьми, схильними до правопорушень.                           

психолог Полудень Л.В.

 

10.

Консультація для молодого вчителя з проблеми професійного зростання (складання індивідуального плану роботи)

Одорожа Н.М.

 

11.

Робота між засіданнями

  • Відвідування уроків досвідчених вчителів з їх наступним  обговоренням. Аналіз уроку.
  • Експрес – інтерв’ю «Домашнє завдання -  це цікаво!»

члени ШМВ

 

Засідання 3

( січень )

12

Методична панорама: «Інформаційно-комунікативний простір як середовище розвитку інноваційної особистості».

Майорова О.В.

Одорожа Н.М.

Чернієнко О.С.

 

13

Консультпункт «Інші форми навчання: екскурсії, семінари, факультативи тощо.»

 

14

Консультація «Як подолати страх перед уроком»

 

15

Практичне заняття: Міні-проект «Мій предмет найцікавіший»

молоді спеціалісти

 

16

Робота між засіданнями

  • Розробка інтерактивного заходу щодо  розвитку дітей з особливими освітніми потребами

вчителі-наставники

 

Засідання 4

(березень)

17

Міні – дослідження:  «Вивчення професійної готовності вчителів до творчої роботи» (вивчення психологом професійної готовності до творчої діяльності слухачів школи молодого вчителя; порівняльний аналіз отриманих результатів із самооцінкою молодих учителів).

психолог  школи Полудень Л.В., соціальний педагог Марчук Н.М.

 

17

Організація місячника  «Перша сходинка до педагогічного олімпу»;

вчителі-наставники, керівник ШМВ

 

18

Результативність роботи пари «наставник-молодий вчитель»

Ковальчук Н.В.

 

19

Робота між засіданнями  Підготовка презентаційного меседжа «Мої досягнення»

  • Підготовка до відкритих уроків.

молоді спеціалісти

 

 

Засідання 5

                                       (травень)

 

 

20

Аналіз про роботу ШМВ за 2018-2019 н.р. та завдання на 2019-2020 н.р.

Одорожа Н.М.

 

стаття вчити вчитися сухомл..pdf
Adobe Acrobat документ 235.6 KB

ПРОПОНУЄМО В ДОПОМОГУ :

10 порад вчителю.pdf
Adobe Acrobat документ 147.6 KB
pam_yatka_molodomu_vchitelyu_.pdf
Adobe Acrobat документ 116.3 KB
СЛОВЕСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ в спеціальній ш
Adobe Acrobat документ 163.8 KB
Зразок характеристики учня.doc
Microsoft Word документ 29.5 KB
Формування поняття про розумову.doc
Microsoft Word документ 101.0 KB